יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

Glow up

היי גירלז! 
אז אחרי הלידה אמנם נעלמתי לכן לזמן מה אתן בטח תבינו כמה אני מנסה למצוא לכן זמן לצלם לסקור ולהתנסות ונראה שאני מתחילה ללמוד איך "מתפעלים" את הקטנטונת הזאת! קיבלתי לא מעט פניות לרשום על הלידה ועל ההורות והייתי רוצה לשלב את זה פה בבלוג אז ממש בקרוב אעלה פה פוסט בנושא על הגישה שלי ועל האהבה החדשה הזו ששינתה את חיי.
אז נתחיל, דברים שקרו בזמן הזה- לוגו חדש לעפרה קוסמטיקס! ואני חייבת לציין שאני מאוהבת בעיצוב
הכל כזה לבן פוטוגני ונקי  ;)
והיום בפינתנו כמובן עפרה קוסמטיקס בהשקות חדשות ומרגשות!! פלטת שימרים מרשימה גדולה מגוונת וכרגיל מפנקת ושיתוף פעולה חוזר עם ניקי טיוטוריאלס נותנים לנו את זה בגוונים דואוכרומים-
#cloud9 ו #spacebaby
יבורכו השת״פים עם ניקי כי הם פשוט תמיד כלכך יפים ומרעננים!
אז נתחיל בהם באמת קלאוד 9 מביא גוון אפרסקי מוזהב דואוכרומי מושלם יכול להתאים גם
לכהות וגם לבהירות בתור אקסטרה גלואו ומראה סמוק עדין בכלל יהיה מהמם לראות אותן
מתפקדות כצלליות **חייבת לנסות! (הגוון מצד שמאל בתמונה)
והגוון השני בהשקה נקרא ספייס בייבי (יססס) גוון פנינה משולב עם כחול סגלגל משו תלת מיימדי
כשמו הוא אכן נשלח הישר מן החלל (הגוון מצד ימין בתמונה)
מחיר:155₪
Cloud9













Space Baby






אמנם המחיר לא נורא זול אבל מדובר בחלק ממהדורה מוגבלת מה שתמיד עולה קצת יותר ובלי קשר הם סופר מיוחדים ולא דומים לאף שימר אחר שראיתי אולי למאק יש כמה דומים בעצם אבלפיגמנט כזה עשיר וחמאתי יש רק לעופרה אז אני שומרת אמונים :)

קישורים לרכישה:


פלטה נוספת כיפית במיוחד התקבלה אלי לסקירה מאתר גילטי והיא פלטת השימרים שבעיני כמעט הכי מוצלחים של עפרה. הפלטה הזאת תהיה מושלמת לכל תיק של מאפרת או לכל פריקית שימרים שפשוט חייבת שיהיה לה את כולם!
חלק מכובד מהשימרים של עפרה אוגדו לפלטה אחת עם מראה גדולה  ומפנקת גם הפעם עפרה קולעים לנוחות הלקוח וחושבים ענייני, בתור מאפרת אני לוקחת את הפלטה הזו איתי במקום כל הקופסאות שימרים הבודדות שיש לי ואני מסודרת

הפלטה מכילה בתוכה כמעט את כל הגוונים שאני צריכה בתור מאפרת כמובן שאפשר לשחק איתה ולהשתמש בה גם כצלליות לעיניים בשימוש בפיקסר הן מקבלות אפקט משחתי ויותר אטום
שמנת פנינה פנינה ורודה זהב גולדן רוז זהב לשזופות יותר שבינינו בקיצור היא מושלמת אחד המוצרים הכי חכמים שהולכים להכנס לי למזוודה ולעשות לי

את החיים קליפ יותר ומסודרים יותר ! סוואצ'ים לכל הגוונים בתמונה הכי תחתונה
תהנו!

קישור לרכישה:

מקווה שגם הפעם נהנתן מהסקירה שלכן מורנקו 3>












*כל הזכויות שמורות למורן אילת ינקו©
אין להעתיק להפיץ או להשתמש בתוכן הבלוג, המפר את חוקי זכויות יוצרים יועמד לדין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Glow up

ה יי גירלז!  אז אחרי הלידה אמנם נעלמתי לכן לזמן מה אתן בטח תבינו כמה אני מנסה למצוא לכן זמן לצלם לסקור ולהתנסות  ונראה שאני מתחילה ללמוד...