יום שני, 6 בנובמבר 2017

מה חשבתי על הפלטה החדשה של עפרה קוסמטיקס?

היי בנות אז זוהי הסקירה הראשונה שלי אפשר להגיד-
אמנם סקרתי לא מעט מוצרים בקבוצה שלי(מתאפרות ונהנות) אך אף פעם לא עשיתי את זה בפלטפורמה שכזו.
חשוב לי לציין שאני יודעת שבסופו של יום מדובר בעניין של טעם וכל אחת ורמת הנוחות שלה עם מוצר ומה היא מחפשת שיהיה בו לכן אני נורא נזהרת פה בדבריי, אני אומרת את דעתי עד כמה מקצועית שהיא יכולה להיות. כתבתי גם בפוסט הראשון שאת דעותיי לא ניתן לקנות, הכל בא ממרום הבנתי והכרת החומרים מתוך התנסות אישית שלי. 
אשמח לשמוע את דעתכן בתגובות אך חשוב לי שהכל יעשה בצורה מכבדת ועניינית אז זהו עכשיו שהבהרנו את הנושא אפשר להתחיל בסקירה :)
בשורה מרגשת אשר ודאי הגיע לרובכן היא שלעפרה יש פלטה חדשה,היא נקראת 
Holiday Glow Palette-והיא אחת הפלטות שבעיני כיום יותר רלוונטיות בשוק - למה אני חושבת את זה?
עפרה מספקת לנו פלטה גדולה ומרשימה המציעה בתוכה מראה גדולה שלא תבייש את המראה בשידת איפור שלי(הגזמתי).
בפלטה נוכל למצוא 6 צלליות
ברונזר
שימר
2 צלליות גבות
4 סמקים
באמת שהיא חיצונית דבר ראשון היא יפהפייה תמונה אחת מתוך הבוק שעשיתי לה-

הפלטה מוצעת בימים אלו במחיר מצחיק בעיני של 250 שקלים -במקום 600, בספק עד מתי המבצע הזה יימשך אך בינתיים אני הייתי רצה לגזור את הקופון.
מתוך ניסיון ועבודה עם הפלטה מדובר בצלליות עם פיגמנט מאוד עדין לא הייתי אומרת שכל צללית היא פצצה של פיגמנט שיעיף אתכן לחלל אבל חייבת לציין שבמקום מסוים זה מה שאהבתי בהן, הדבר מאפשר לכן לעבוד בכיף עם הצללית בלי שהיא תתפורר על כל הפרצוף ובלי שהיא תכתים את העפעפף בעת טשטוש, למתחילות היא לגמרי יכולה להיות נוחה כיון שאופן דחיסות האבקה מאפשר שליטה נוחה ואף קלה לטשטוש. 
מה חשבתי על הצבעים המוצעים?
אם תשאלו האם הצבעים שעפרה בחרו לשים בפלטה הם צבעים נדירים ומקוריים אומר לכן שלא. האם זה רע? גם לא.
מדובר בצבעים הכי חמים של עונת החורף (בורדו, זהב קר נוטה לחום, ברונזר חמים, צללית הארה) כל אלו הם צבעים פשוט שימושיים שלא יאכזבו אף אחץ, לא יכולה להגיד בתור משתמשת שאחת מהצלליות מיותרת או מיועדת לאירועים ספציפיים. כל הצלליות שימושיות ורלוונטיות מבחינתי גם ליומיום.
עפרה הרחיקו לכת ואפילו שמו לנו 2 צלליות שמיועדות לגבות(חום קר ושחור) אני מצאתי בהן שימוש גם לעיניים ,שוב גם הן נוחות לעבודה. 
סמקים/ברונזר: 
מציעים פיגמנט עדין, גוונים של ורודים ואחד בגוון כתום אפרסק סופר בהיר, 
יכולים להתאים לדעתי לרוב גווני העור .
הברונזר שבפלטה בגוון אמריקנו גוון סופר מעניין , חשוב לי להדגיש לכל מי ששאלה מדובר אכן בברונזר חמים למדי שיש בו נגיעה של כתמתמות אך עם זאת מניסיון שלי על עצמי הוא נותן חימום מאוד עדין לפנים, בנוסף מאוד נוח לעבודה ולא מכתים. 
מה שמעניין בו זה שיש בו חלקיקים מיקרוספקופים של יהלומים מה שנותן לעור אפקט של ברק, חשוב לי להדגיש שלא מדובר בכתם של נצנצים על הפנים (אוי ואווי לנו) זה ברמת הבלתי נראה כאשר זה מונח באזורי החימום של הפנים. מתאים לרוב סוגי עור אולי מלבד כהות עור וסופר שזופות עליהן בעיני הוא יהיה בלתי נראה.
השימר:
השימר של עפרה... מה יש להוסיף?









שלמות בעיני .




פורמולה רכה עדינה ומלטפת מאוד חמאתית ונותנת תחושה של זוהר טבעי , אני אישית מחסידות השימרים של עפרה ועוד לא מצאתי להם מחליפים , מבחינתי הם בטופ.  
סוואצ'ים זה החיים: 




















בלי פלש
עם פלש









































צלליות גבות











שימר- בליספול/ BLISSFUL























לסיכום:
יש לנו פה פלטה שנותנת נוק אאוט לרוב הפלטות שרצות היום בשוק.
יתכן שמכורת איפור שקונה כל שני וחמישי פלטה אחרת או מוצר כזה ואחר לא תזדקק לה כיון שאת רוב הדברים שהיא מכילה כבר יש לה . אבל עם זאת גם כאחת כזו בעצמה אני מוצאת בפלטה הזאת סופר שימושית עבורי, יש לי כלכך הרבה ציוד במזוודה עבור לקוחות ולעיתים מתסכל למיין ולהוציא במה להשתמש היום אז אני פשוט שולפת את הפלטה הזאת וסוגרת איתה טוטאל לוק מתחלף. בנוסף אני חושבת שהיא פלטה אדירה לנסיעות  או לשים בתיק ולהתארגן במהלך היום.
הדבר היחידי שהייתי מוסיפה לה: איזו למברשת דו"צ קטנה עם מקום מובנה עבורה אבל עכשיו אני סתם פולנייה ;)

איפה רוכשים?
אז זהו שתצטרכו להתאפק כי כרגע הן לא במלאי

אתר גילטי (ממליצה להרשם אצלם לרשימת המתנה)
https://www.guilty.co.il/Product/Holiday-Glow-Palette/
או באתר של עפרה קוסמטיקס 
https://www.guilty.co.il/Product/Holiday-Glow-Palette/?

greferral=qkzznmnqkrgdbyut&greferral=qkzznmnqkrgdbyut

אז זהו בנות ואולי גם בנים ? אני הייתי אני ואם נהנתם מהסקירה ועזרתי אשמח שתפרגנו לי בתגובות
אם יש לכם הצעות לשיפור או סתם בקשות לעוד מוצרים שהייתם רוצים לקרוא עליהם את דעתי הכנה,

שלכם נאמנה ,מורנקו.

*כל הזכויות שמורות למורן אילת ינקו©
אין להעתיק להפיץ או להשתמש בתוכן הבלוג, המפר את חוקי זכויות יוצרים יועמד לדין.

תגובה 1:

Glow up

ה יי גירלז!  אז אחרי הלידה אמנם נעלמתי לכן לזמן מה אתן בטח תבינו כמה אני מנסה למצוא לכן זמן לצלם לסקור ולהתנסות  ונראה שאני מתחילה ללמוד...