יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

חורף שמח מרבלון!!

איך שמגיע החורף כל הליקווידים המאטים נזרקים למגירות התחתונות ואותם מחליפים השפתונים הלחותיים או הגלוסים למיניהם. 
גם אני בתור שבויה של הליקוויד מאט, נשברת מפאת חוסר לחות ויובש חריף אשר מביא איתו החורף ונכנעת לשפתוני לחות.
לשמחתי קיבלתי טעימה מקולקציה חדשה של ליקווידים אשר השיקה חברת רבלון בה יש 8 גוונים חדשים עם גימור מטאלי פנינתי. ביניהם הצבעים השקטים והניטראלים ונגיעות של כמה צבעים נועזים יותר וחורפיים(אפור, סגול,כחול).  לגלוסים יש פיגמנט אינטנסיבי מאוד יחסית לגלוס דראגסטור. 
דעתי :
מדובר בגוונים סופר שימושיים שיחמיאו כמעט לכל אחת אז שאפו קודם כל על בחירת הגוונים.
פורמולה ייחודית כיוון שלא מדובר בגלוס ומצד שני לא מדובר בשפתון לחות אלא על משהו באמצע.
לפני כשנה  אולי פחות קרדשיאן הוציאה ליין של גלוסים(KKW) בפורמולה חדשנית שהיא נורא היללה והשוויצה בכמה שהיא שונה וייחודית, בכל אופן הפורמולות קצת הזכירו לי אחת את השנייה.
המחיר: 50 ש"ח (אני מניחה שזה משתנה ממקום למקום)
יתרונות: לא מייבשים את השפתיים, עשירים בלחות, לא דביקים מדי, גימור חי.
חסרונות: לא עמיד לאורך זמן מטבעו של כל שפתון גלוסי, שימו לב שלא תהיה רוח ואז השיער ידבק לכן על השפתיים(שונאת שזה קורההה) 😆😆
בקיצור אני מוכנה עכשיו רק חסר שהחורף יגיע ☔
העיקר שיש לי שלג בתמונות..... 😁
סוואצ'ים זה החיים:


איפה רוכשים?

לינק ריווחי
טיפוש: תנסו לשים אותם מעל שפתון שהוא מאט-רמת העמידות תעלה ועדיין השפתיים יקבלו את הלחות הרצויה ואתן תקבלו צבע מעניין כל פעם מחדש ❤💗


מקווה שאהבתן את הסקירה אם יש לכן שאלות אל תהססו לכתוב לי בתגובות
בנוסף ספרו לי איזה מוצר תרצו שאסקור לכן דברו אלי
שלכן נאמנה, מורנקו.

*כל הזכויות שמורות למורן אילת ינקו©
אין להעתיק להפיץ או להשתמש בתוכן הבלוג, המפר את חוקי זכויות יוצרים יועמד לדין.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Glow up

ה יי גירלז!  אז אחרי הלידה אמנם נעלמתי לכן לזמן מה אתן בטח תבינו כמה אני מנסה למצוא לכן זמן לצלם לסקור ולהתנסות  ונראה שאני מתחילה ללמוד...