יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

 SPRING IN WINTER 🖤


בשבוע שעבר נבחרתי מבית ספרינג וקבוצת מכורי איפור כחלק מפרויקט"גשם של שתפים" להכיר מקרוב חלק מהמוצרים שלהם ולסקור אותם.
 ובכן לא הייתי בטוחה כיצד ניתן לתאר מוצר טיפוח מסוג בישום כיון שריח זה דבר אינדיבידואלי בין אדם לאדם וכמו כן בעייתי לתיאור במילים, אבל לשמחתי המותג מציג עולם ומלואו והשאיר אותי עם הרבה דברים לספר לכן עליהם ! אז ככה שם חברת הבישום הוא ספרינג שבשבילי היא חדשה אבל קיימת כבר משנת 1999.
החנות הראשית שלהם שנמצאת באבן יהודה חשפה בפני עולם של ריחות מכל מני סוגים ומכל מני צבעים. שמעתי הרבה על המוצרים בחנות אבל לא ידעתי לאן אני מגיע מה שכן יכולה להעיד על עצמי
שאני לא חובבת ריחות גדולה, אני לא מצליחה למצוא את הריח שלי מהר מאוד בשומקום. גם הבשמים המדוברים ביותר בימנו לא נגעו בי, לכן התרגשתי כשהוזמנתי לבית ספרינג כי חשבתי לעצמי שאולי סוף סוף אני אמצא את הריח שלי. אז מה הייתה החוויה שלי בשונה למשל מללכת בסופר פארם ולבחור לי בושם?
דבר ראשון האפשרות לא לפשוט רגל ברכישה של בושם כאן כמעט כל בושם שהייתי בוחרת היה עולה לי 99 שח 
דבר שני החלוקה לקטגוריות לפי הצבעים (חשיבה גאונית מצידם).לא בטוחה שהדבר נעשה במכוון אבל
זו התחושה שהועברה אלי בעת שהותי בחנות, ניתן לראות בכניסה מוצרים לנערות שבאמת הם יותר בגווני הוורוד פסטל למשל או בשמים שהיו מתוקים מדי לטעמי היו בצבעים ורודים סגולים 
והבשמים הפרשים יותר היו בצבעי תכלת כחול ירקרק. 
מיד הארגון הזה עשה לי סדר,כשונאת מתוקים ידועה בציבור ברחתי לי מאזור הוורודים והרחתי את כל מי שצעק לי "אני פרשי" "אני חמוץ!" 
דבר נוסף הוא האופציה לבחור מגוון של בישום שהוא לאו דוקא בושם כמו מבשמי גוף מבשמי בגדים מבשמים לבית בסכומים של30 שקלים ומעלה.
מתוך כל המבחר בחרתי לי בושם שנקרא WHITE FLOWER , ביני לבינו נרקם סיפור אהבה קסום, מדובר בריח סקסי חמצמץ עם נגיעה של מתיקות שעוטף אותך במשך היום ולא זז,
מניסיון, מ9 בבוקר עד 12 בלילה עדיין הרחתי את עצמי והתענגתי.
את הריח של הפרח הלבן ניתן למצוא גם במבשם אוויר לבית, מבשם גוף, ונרות ועוד כל מני צורות ככה שאם אהבתן את הריח פרוש בפניכן עולם שלם ומגוון ממנו! (כיף לי)
בין הרכיבים : pink pepper, strawberry, white lily, helitrope, tangerine, 
מחיר: 99 ש"ח, 50 מ"ל
מה כתוב עליו באתר?: ניחוח זוהר ומתוחכם המעניק זר מרהיב של פרחים לבנים. חבצלת, יסמין, שושנת העמקים וטוברוז חושפים את ניחוחות השמש הממכרים שלהם. לב תוסס זה עטוף בשכבת מאסקים ועצים לבנים המותירים שובל מהפנט.



















אזור נוסף שמשך אותי בחנות הוא אזור בו כל המוצרים היו בצבעים שחור ולבן כשעיני בעיצוב נקיים ששומרים על אסתטיקה יפהה ויוקרה. כאשר שאלתי על האגף היפהפה הזה שעוטר בקישוטי בודהות שחורות ואפלות נאמר לי שזהו הוא אגף ה"פרייבט קולשקשיין", האגף הזה שונה בריחותיו ונוצר ביחד עם מעצבת הריחות הצרפתייה עמנואל ריבט.
 הריחות שניתן למצוא באגף הזה עשויים מחומרים אקסטרה איכותיים עשירים בארומה של פירות ותבלינים כגון קינמון,פירות יער,ענבים,שמן זית,שמן שקדים  ועוד עשרות רכיבים סופר מעניינים ושונים שלא הייתם מצפים שיצרו תרכובת עם ריח כה מדהים וייחודי.


בנוסף לבושם שלקחתי נוספו לאוסף שלי גם מבשמי הבית המופלאים שלהם אחד לאמבטיה 
אחד לחדר שינה ואחד לשירותים.


באמבטיה לקחתי בקבוקון שמכיל בתוכו צדפים יפהפיים לבנים בריח FRENCH MUSK.
ריח פרשי מרענן, לא מתוק
מחיר: 49 ש"ח , 150 מ"ל
מה כתוב עליו באתר: דיפיוזר ריחני ואיכותי במיוחד לבישום הבית בעיצוב צדפים וים.
השילוב של מאסקים לבנים טהורים עם רקפות יוצר ניחוח מלטף עם נגיעה של חושניות וטוהר.



ולחדר השירותים לקחתי מפיץ ריח כמו שאתן רואות לפי הצבע הוא מהפרייבט קולקשן, בריח
MIMOSA PEARL ,
מחיר: 99 ש"ח 180 מ"ל

ריח פרשי נקי לא חנוק, נותן תחושה קלילה במיוחד לחדר כמו השירותים שאצלי לפחות מדובר בחדר קטן זה מאוד משמעותי, הוא ממש פותח ומאוורר את החדר בניחוח שלו. 
הריחות קיימים גם בנר וגם בנר שהופך להיות שמן עיסוי (כן כן!)
מה כתוב עליו באתר: 
A delicate summer bud in wintertime. The mimosa lightens the atmosphere with its powdery scent, while the tonka bean and blond woods leave a creamy trail.


 חשוב לי לציין שאת הסקירה הזאת אני עושה לכם שבוע אחרי קבלת המוצרים אחרי שהם יושבים פה בביתי והספקתי לספוג מהם את הרושם המלא! המבשמים מצויינים חזקים ועוצמתיים, יכולה להגיד לכם שכל הבית מריח נהדר ,  לשמחתי למרות הבלבול אחרי שהרחתי כלכך הרבה ריחות, הצלחתי לקלוע בול לטעמי ולהביא הביתה את הריחות האהובים עלי שנותנים לי תחושה של רעננות ונקיון. 

מפיץ ריח אחרון חביב אשר בחדר השינה שלי מהסדרה השחורה בפרייבט קולקשיין בשם
DARK PASSION 
(ראאאר)
ריח קצת יותר חזק משאר הריחות ויותר דומיננטי לכן כשאני מרגישה שהוא עשה את שלו בחדר אז אני סוגרת את הפקק ומדי פעם משחררת אותו לאוויר העולם 😁😉











את הנר השחור הסקסי שנמצא ממש ליד הכותרת של הטורי לא יכולתי שלא לקחת כי ממש היה כתוב עליו מורן וסתם שתדעו שהוא נר צף במים אמנם לצערי אין לי אמבטיה אבל הוא צף לי על השידה בינתיים😛
הוא מגיע בשחור ורוד ואדום-











לסיום אני מקווה מאוד שהצלחתי להעביר לכן את החוויה שהייתה לי ועדיין עם המותג, את המוצרים המשגעים שעד לנקודה הכי קטנה נראית שנעשתה בהם השקעה אדירה, גם מבחינת חזות המוצר וגם מבחינת רכיביו. רוצה להודות בהזדמנות זו לצוות המדהים שמאחורי המותג שזכיתי להכיר והם אנשים מופלאים שעובדים סביב השעון לספק ללקוחות שלהם איכות מוצר גבוהה במחירים שפויים שפונים לכלל הציבור, והכי חשוב שאלו מוצרים כחול לבן אשר מיוצרים בארצנו הקטנטונת.

בזאת אני רוצה להזמין אתכם אל האתר שלהם שם תקבלו רק 6 ימים הקרובים הטבה מאוד מיוחדת מקבוצת מכורי איפור 20% הנחה !!
כל שתצטרכו לעשות הוא להקליד קוד קופון מכוריאיפור ותקבלו את ההנחה.
בקנייה ב200 שח המשלוח הינו חינם!
האתר מאפשר לכם לראות את הרכיבים שיש בכל מוצר אותו תבחרו (בעמודה של תיאור כללי). 

לינק לאתר: 
http://www.myspring.co.il/
לינק לאתר של הפרייבט קולקשיין: 
http://www.springprivate.co.il/

 תהנו ותעדכנו אותי מה הזמנתן ואם הביקורת שלי עזרה לכן 
שלכם נאמנה, מורנקו. 


*כל הזכויות שמורות למורן אילת ינקו©
אין להעתיק להפיץ או להשתמש בתוכן הבלוג, המפר את חוקי זכויות יוצרים יועמד לדין.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Glow up

ה יי גירלז!  אז אחרי הלידה אמנם נעלמתי לכן לזמן מה אתן בטח תבינו כמה אני מנסה למצוא לכן זמן לצלם לסקור ולהתנסות  ונראה שאני מתחילה ללמוד...