יום שני, 6 בנובמבר 2017

מתרגשת!!

אז חשבתי לעצמי ..
למה בעצם שלא יהיה לי בלוג?
אני צורכת מוצרי איפור וטיפוח כבר למעלה משנה 
מנהלת קבוצת איפור "מתאפרות ונהנות" מאפרת וסטייליסטית במקצועי
ובעלת אובססיה קשה לרכישות באינטרנט  
כלכך הרבה מוצרי איפור נותרו יתומים כאשר גיליתי שהם אינם טובים בשבילי אך אתן ודאי מזדהות
עם כך שכולם היו בניי- קשה להיפרד גם ממוצר גרוע
את מאמינה שיום אחד תתעוררי ותביני שפשוט לא השתמשת בו נכון 
ואת בעצם זקוקה לו בחייך .
האיפור לא ייעלב אם ישכב לו זמן מה במגירה, הוא תמיד יהיה שם בשבילך ותמיד יחכה לך
וטוב שכך! כי עכשיו כשיש את הבלוג הזה אוכל לצלם את אותם הממתינים לדבר עליהם
ובעצם לתת להם את היחס שמעולם לא קיבלו. 
המלצותיי יהיו וישמרו כנות וכל אחת ודעתה האישית כמובן
אמנם לקבל מוצרים חינם זה פאן ונחמד אבל שקרים ורמאויות לא בבית ספרי :)
מקווה שנהנה פה 
עד הפוסט הבא 
בתמונה אני ומונסטרה
שאני נורא נורא אוהבת
בכללי צמחים 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Glow up

ה יי גירלז!  אז אחרי הלידה אמנם נעלמתי לכן לזמן מה אתן בטח תבינו כמה אני מנסה למצוא לכן זמן לצלם לסקור ולהתנסות  ונראה שאני מתחילה ללמוד...